onsdag 25. august 2010

MALE GARDINER

Tirsdag 24.08
I går sydde vi og malte gardiner sammen med A klassen. Vi ble delt opp i grupper på to og to. Johanne og jeg var på gruppe sammen, og sydde gardiner. Sy med symaskin var en utfordring for de fleste, men vi kom ganske fort inn i det alle sammen.


Da vi endelig var ferdig med syprosjektet, satte vi i gang med å male. Vi bestemte oss for å male en kreativ gardin, med mange forskjellige dyr på. Andre valgte å male tegneseriefigurer slik som supermario, pokemon og hello kitty.


Fotograf: Sara Slezak


Jeg syns dagen var spennende og interessant. Innimellom malingen gjorde vi oppgaver, slik at vi satt igjen med følelsen av å ha lært mye, samtidig som at vi hadde gjort noe kreativt og sosialt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar